VECKORNA GÅR FORT

Hej!

Vecorna går fort, det händer mycket i ens liv. I  helgen som gått har jag varit och tävlat i Sandviken med min Djarfur, som gjorde det bra ifrån sig vilken häst jag har , och kompis som vill väl. Blandade känslor när vi insåg att vi gått till våran första final, som vi genomförde på söndagen. Det slutade med en 2a plats, då brast det för mig för då var känslan total jag var så lycklig och är så stolt  och den känslan går bara inte att missa, när man också har människor kring sig som vill att man skall lyckas är det än mer opptimalt .Jag har även genomfört min utbildning och tar examen nästa vecka, det känns skönt nu kan man tillbringa den tiden man haft till studier till att, umgås med sina vänner och hästarna och till sig själv. nu kanske jag kan komma igång med träningen så att man inte låter som ett lokomotiv.

VI HÖRS SNART IGEN!!

MIN HÄST DJARFUR VILL JAG GE EN STOR ELOGE FÖR ATT
HAN ÄR EN GENTLEMAN! OCH MIN BÄSTA VÄN

MVH MIA


Kommentarer
Postat av: Göran E

Underbart att läsa att du är så nöjd och glad, det underlättar alltid.

2010-06-05 @ 19:35:22
URL: http://citronit.blogspot.com/
Postat av: britta

Hej Mia!

Måste bara kika in och tala om att det var en härlig uppfräschning du gjort av bloggen.

Så somrig och fin.

Britta

2010-06-10 @ 17:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0