optimalt

Jag kan bekräfta den optimala känslan av frihet och och ömsesidig kommunikation, har varit hos våra unghingstar och beskådat deras unika sätt att vara det är en lång väg att vandra med intensiva möten, men det kommer att bli bra dom är så vackra dessa herrar. Jag var ut med min gentleman Djarfur i skogen idag man kan bara bli på bra humör efter att man träffat honom.

Han är så tillmötesgående och samarbetsvillig tänk vilken häst jag har han är klockren i sitt sätt att vara lättlärd är han oxå,traven som inte funnits finns och en vacker sådan nu är det inte långt kvar till att jag skall kunna tävla fyrgången med honom.

Vilka framsteg han gjort och gör hela tiden. Det ger mig en känsla av total frihet, alla dessa djur som visar sig i dag såg jag en havsörn, tänka sig vad skulle den i söderås ovanför mig att göra? Igår kom det en snigel som hade den citronfärgade färgen på sitt hus har alldrig sett nåt liknande, ett antal kolsvarta fjärilar. Ja hur ska detta tolkas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0