PRESENTATION AV MIG

Hej har glömt det viktigaste av allt, presentationen av mig själv.Mitt namn är  MIA H-BERGMAN jag är 36 år och mitt i livet ,jag har två pojkar som är 6 och 13 år två hundar av sorten hamiltonstövare som jag och min man använder i jakten, som är ett stort intresse  vi har gemensamt.Min islandshäst Djarfur som jag haft sen han var 4 år, idag är han 8,han kom som en ängel i rätt tid han har lärt mig otroligt mycket om mig själv samt livet.Jag har vuxit upp i byn Västgärde som ligger i Rättviks kommun . Där har jag mina rötter,jag jobbar med Djurkommunikation,jag är utbildad frisör och nu läser jag till undersköterska och jag trivs med mitt liv,min blogg kommer att handla om livet i sin helhet  Mvh MIA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu börjar det bli mer "Mia" i den här bloggen, färgen och lite naturkänsla passar dig bättre! Men kan inte fatta att du haft Djarfur i 4 år?? Vart tar tiden vägen?

2010-01-24 @ 12:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0