MUSIKEN

Musik!!!! Sitter här vid datorn och lyssnar på radion,inser att musiken  är levande,den har massor med budskap.Jag kan inte vara utan musik,den kan jag skratta till och jag kan gråta till ,den den läker själen.Just nu känns det som jag kramar hela världenMusik som man minns som igår just nu spelas en låt som var väldigt populär när jag träffade min man,det känns som igår men när jag tänker efter är det 22 år sedan,åren går väldigt fort kanske ska man lyssna på mer musik , är det kanske den medicin man ska låta väcka sina känslor,jag vet att det hjälper mig.Det är bara att testa jag lovar musiken öppnar känslorna EN STOR KRAM TILL MUSIKEN   Mvh MIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0