LYCKA

Lycka! Vad är lycka? Jag har stora funderingar på vad lycka står för.Lycka för mig är att min familj mår bra,mina djur är friska , att jag själv är frisk.Livet i sig själv här på jorden är ganska kort ,därför har jag börjat se varje dag som en gåva, har insett att det mesta går att se på ett positivt sätt,lycka är relaterat till så mycket.Den där opptimala känslan, ta tex när man känner att man blir sedd för den man är, att man blir respekterad på ett kravlöst sätt.Det är stor eller enorm lycka för mig,jag fick av min barndomsvän Britta ett ordspråk som jag tycker talar sitt eget språk. "Hellre hatad för den jag är,än älskad för nån jag inte är" Ordet hata är ganska tungt,man vill ju inte bli hatad man vill bli älskad, men som sagt FÖR DEN MAN ÄR . Vad vill jag säga med detta,jo lyckan man känner inför sina vänner,som inte växer på träd,de som står vid ens sida i alla tider det är lycka.Lycka är ett enormt område ni vet själva. Se andra människor lyckas är stor lycka,jag hjälper många djur och människor genom,handledning och kommunikation,det för mig är enorm lycka att se utvecklingen .Lycka för mig är att jag vågar se mig själv,våga utvecklas att se min styrka  och se min svaghet genom det hoppas jag kunna dela med mig till andra.Lycka till ,börja leta efter vad ordet lycka betyder för er!.    Mvh MIA

Kommentarer
Postat av: P

Man är död så jäkla länge så lev medan du kan!

2010-01-27 @ 09:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0