Hej igen!

Efter många timmar så fick vi som sagt igång datorn som haft haveri,det är tur att det finns kunniga vänner som vill ge en hjälpande hand,sådana växer inte på träd. Nu kan jag äntligen börja använda min blogg som kommer att handla om livet i sin helhet,mycket kommer att ha fokus på min Djurkommunikation,min häst djarfur och våran utveckling Jakten som betyder mycket för mig och min familj,naturen som är min oas till att tanka energi,just nu känns livet som bäst ett nytt år är i antågande som bara kan bli bättre det gäller att tänka positivt att kunna se de små glädjeämnen som finns kring sig Tack för livet att man få vara frisk vad är då ett haveri på en dator!

Kommentarer
Postat av: Bzzt

Livet är resan och resan är livet

2010-01-19 @ 06:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0