VILKEN KÄNSLA

Hej! Idag kan jag bara medge en, enorm lycka. Jag kom till skolan där Göran som tagit dessa underbara bilder på mig och min häst, ropade på mig och sa att han hade bilder till mig. Men gissa vilken överraskning jag fick, han hade nämligen gjort en cd på bilderna,det som var ganska facinerande var låtvalet han lagt till bilderna, för just den låten lyssnade jag på i morse innan det var skoldags. Vill med detta säga att detta betyder så mycket för mig, jag fick svar på många frågor idag, tack än en gång !!!

Detta går inte att beskriva i ord, det måste upplevas

En alldeles lycklig

MIA


Kommentarer
Postat av: Göran E

Det är bara att hoppas på att du får svar på massa frågor även idag då när jag ska försöka lära ut lite datakunskap åt dig :-)

Annars kan jag nog säga att jag håller med dig om att saker ska upplevas, inga ord behövdes för att se hur nöjd du blev och som sagt. Du nöjd jag nöjd, enkelt.



Göran

2010-02-11 @ 07:55:59
URL: http://citronit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0