UTSIKT ÖVER SILJANS VY



Dessa foton  en höstdag från Rättviks högsta punkt.
Den energi som man kan känna där uppe, det är bara att knalla dit upp, och
känna efter det är enormt högt. Och det bästa av allt utsikten den är fantastisk.
Tänk att vi har så vacker miljö i Rättvik, alla årstider har sin njutning.

 Dessa kort är för mig en fantastiskfrihetskänsla
Dennaenorma energi att ladda upp batterierna med
Det säger allt.
 
                       

Det är en känsla av att flyga,fåglarna är lyckligt lottade.
De måste ha frihetskänslan varje dag.


Känn friheten i dig själv .

Mvh MIA




Kommentarer
Postat av: britta

Snyggt Mia!

Jag gillar bilden längst ner mest, fastnade för blicken du har där. Kan tolkas på många olika vis. Men undrar en sak, var det inte KALLT??

Britta

2010-02-19 @ 15:30:40
Postat av: Göran E

Kan bara instämma med Britta att du ser bra ut på bilderna. Och det är en magisk plats att fota på även om jag nu sett en hel del bilder därifrån.

2010-02-19 @ 16:13:39
URL: http://citronit.blogspot.com/
Postat av: britta

Hej igen!

Vill bara tala om att jag TROR att min blogg funkar nu men det mesta har krånglat åt mig idag så man vet aldrig, i alla fall ska det räcka med

fixan.bloggproffs.se för att komma in, men det är inte att ge sig fan på! Ursäkta uttrycket! Inte min dag idag.

Ha det bra i alla fall!

Britta

2010-02-19 @ 19:00:04
Postat av: Sabina

Så fina bilder Mia!! Du utstrålar så mycket styrka....ge mig??

2010-02-28 @ 18:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0