TACKSAMHET

Tacksamhet!!!? Det kan man känna inför väldigt många saker, i dag känner jag en oerhört stor tacksamhet till mina vänner som finns runt mig,tänk att det finns likasinnade människor som man känner igen sig i , som man inte behöver ursäkta sig inför och gå i försvarsposition, som så ofta händer i många möten. Vad beror det på ,jag tror det beror på att människor i detta liv är ganska förvirrade och har otroligt dålig självkänsla, och självförtroende.Jag har kommit till den insikten att tacksamheten betyder väldigt mycket, att kunna känna tacksamhet innebär att man måste ha bra självkännedom, har man det så slipper man undan med ,som jag och andra kallar den sjukdomen, det jag vill säga är den svenska avundsjukan som så oerhört många lider av, tänk om människorna förstog bättre av att mental träning av sig själv är viktigt ,samt att det är ett dagligt jobb till att förstå sig själv se sig själv. Då  kan man känna tacksamhet till andra till sig själv ja själva livet. Det är värt att börja känna tacksamhet tex till att få vara frisk , tacka livet och dig själv varje kväll och varje morgon till att få uppleva en ny dag i ett friskt liv TACK!!!!      Mvh MIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0