SNÖ!!!!!





Sitter vid datorn och tittar ut och det snöar
vad annars jag undrar hur mycket snö vi ska få ?
Men idag är det endast 9 grader och det gör mig frustrerad eftersom, Djarfur skulle behöva tränas och jag har fullt med jobb sånt är livet. Man får ta igen det sen, fast det d'är med sen tycker jag inte om, eftersom ordet igentligen betyder balans, och det är det inte när klockan bestämmer. Den som uppfann klockan kan inte vetat vad han gjorde. Man känner av en trötthet som jag
tror beror på att vi är ute för lite, så nu ber jag till dem där uppe det är dags att våren får börja göra entre, har nog inte längtat så mycket efter våren som i år.

 

 MVH MIA

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0