PALETTEN NÄRMAR SITT MÅL

Nu äntligen!

I dag är jag riktigt glad, för nu har jag lärt mig kommenterat på datorn! Det känns bättre, vill påstå att nu känner jag mig mer normal. Igår när jag skrev om att flyga högt och att korpen är ett kraftdjur, så blev jag helt övertygad om att så är det faktiskt för när jag rattade in bilen mot söderås höjder kände jag att energin inom mig ökade och vips så var den där med sina magiska energier, svart som natten på en enda enorm himmel med enorm vingbredd ja korpen den är stor, åter igen det känns som att man flyger, inte undra på att träningen med Djarfur blev klockren, tänk att hans trav kommer mer och mer tänkte så att ja det här är inte tölt och självklart inte, det är ju trav. Djarfur har en sån mjuk trav så man måste känna det med en hårsfin  känsla man bara sitter där och åker häst. Den sista biten tog vi tag i galoppen och då flyger vi fram, den kraften och farten vill jag inte vara utan .

Tänk nu på morgonen så tittar man ut, ja och naturligtvis vad ser man!!? Snö och åter snö, men ok det är i alla fall inte 30 minus utan endast 4, så man får inte klaga. Våren är på gång, för nu börjar Djarfur tappa sin vinterpäls, det innebär att nu blir det jobb med att borsta och åter borsta men det är ett kärt  jobb, men jag lovar det är säkert 3-4 olika lager med hår som ska bort. Så här snygg blir han på sommaren och med tanke på att han är svart på vintern och denna färg på sommaren så kan man förstå att det är mycket som ska bort, så det är bara att sätta igång, fåglarna blir glada de får mycket byggmatrial att bygga med. MVH MIA
                             
 


Kommentarer
Postat av: Göran E

Härligt att träning går mot nya höjder och att du lärt dig kommentera. Jag kan bara säga dig en sak och hoppas nu inte att jag trycker ner dig för mycket för din adress/url som du skrivit in i kommentarerna på min blog är fel. Om du nu vill att någon ska komma in vill på din sida vill säga. du har glömt att lägga till "blog" i adressen. du har bara skrivit teamdjarfur.se och det ska vara teamdjarfur.blog.se

Så vill du ha besök från min sida så får du skriva flera kommentarer :-)

2010-02-26 @ 09:50:07
URL: http://citronit.blogspot.com/
Postat av: Göran E

Jag har skrivit en ny instruktion åt dig på min sida Mia. Ge inte upp nu :-)

2010-02-26 @ 11:51:32
URL: http://citronit.blogspot.com/
Postat av: Göran E

Mia, du har fortfarande lite kvar att lära på min blog :-)

2010-02-27 @ 13:49:21
URL: http://citronit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0