MINA BILDER

MIAN BILDER!!

Idag hittade jag många av mina modellbilder, ja vad kan man säga en del är väldigt bra vissa mindre bra, varför gör man modell jobb ? kan bara se det ur min synvinkel och det är  kreativitet det är skapandet i sin helhet,och känslan för det vackra man har inombords som är drivkraften, innebär naturligtvis inte bara personliga modell bilder utan foto i helhet.

Men är man född kreativ så är man  Det är en del av personligheten. Vissa klarar av detta och vissa inte,jag lovar det blir en del kritik, men även komplimanger man får gilla läget .

Det man ska komma ihåg!! man gör det man vill
Mitt liv är skapande och så kommer det att förbli!!

Jag lever mitt liv!

MVH MIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0