MIN NYA HÄST JÖTUNN FRÅN MAJTORP

MIN NYA HÄST!

Ja nu har jag kommit till den dagen som jag ska skriva på kontraktet, till min nya häst som är en två årig islandshäst hingst han är musblack skäck, det lyser i hans ögon jag förstog direkt att det var nåt speciellt mellan oss.

Spänningen stiger för var dag, vad är det för ny individ som kommer hem till mig och Djarfur??

En ny utmaning att växa med, kan inte bli bättre, undra vad jag ska lära mig nu? kan jag tänka,uppenbart är det nya sidor som skall läras, och det är det som gör det så intressant.

Kan bara säga!!

Du min nya vän som väntar på att komma hem!!

Du är varmt välkommen!!

Till ditt nya hem!!

Till vänner som brinner för sitt intresse!!

Våran Jötunn från Majtorp


MVH MIA


Kommentarer
Postat av: Erika Gulliks

Det ska bli så spännande!! Längtar tills du får hem honom. Längtar tills stallet är färdigt. Vi kommer att ha så roligt med våra underbara hästar.

2010-02-10 @ 19:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0