MAGI



Djarfur är en klok häst, det ser man ganska lätt . Snacka om att man får uppleva stor Magi, när man  umgås med honom. Han har korpen som sitt kraftdjur och det säger ganska mycket. Det innebär att man får uppleva väldigt mycket , kalla det vad man vill men man flyger högt, hur man nu kan flyga när man ska rida, känslan måste upplevas man måste vara i energin, ska ut och rida efter att jag stängt ner datorn, få se vad som händer idag Djarfur har tyvärr pga denna tröttsamma kyla fått vila ett par extra dagar. I och för sig så behöver han vila från mig ibland och ladda batterierna och det är han värd, för då kan man flyga än högre nästa gång. Tänk att man fick uppleva så stor personlighets utveckling genom sin häst det är fantastiskt, det är tur att man har sin hobby framför allt idag. Min hjärna kokar har precis avklarat min data kurs. Jag blev förhoppningsvis godkänd och det är tur det, man tror många gånger att man är korkad men ju längre tiden för det nya går så ramlar paletten ner.( Tror jag!?)

Nu ska jag ut och känna magins flöde så jag får fortsätta skrivandet senare

MIA




Kommentarer
Postat av: Göran E

Om jag säger att det är helt lugnt så kanske det känns bättre. Du förstår säkert vad jag menar :-)

Ta du och ta hand om Djarfur.

2010-02-25 @ 14:27:29
URL: http://citronit.blogspot.com/
Postat av: britta

Härligt! Hoppas ni hade en härlig flygtur..el ridtur menar jag! Gäller verkligen att passa på mellan köldknäpparna, som tyvärr fortfarande dominerar, men snart kommer vååren! Då kan ni flyga så ofta ni vill, underbart!

:) Britta

2010-02-25 @ 21:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0