ELOGE TILL DJARFUR



Min Djarfur måste få en stor eloge, för att han alltid ställer upp och vill vara till lags. Det som är så fantastiskt är att våran lydnad sitter som en smäck. I går var det vintertölt i Borlänge, och vi tog tillfället i akt att mentalt stärka oss i den stora samlingen, jag ger mig själv ett stort plus ,för att jag kan hantera nerverna att jag kan bibehålla mitt lungn, det har jag att tacka min trygga  Djarfur!! Till Britta och Lena samt mina vänner som inte kunde vara med samt min familj som stöttar oss och tror på oss. Det betyder oerhört mycket för mig och Djarfur TACK FÖR ATT NI FINNS!!!!

Tänk vad lycklig man kan vara när man åter nått ett delmål, att kunna vara nöjd med det lilla. För att kunna nå det stora!!

Tro på dig själv
Tro på livet
Jag gör det!!

MVH MIA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0