DJARFUR OCH MIA

DJARFUR OCH MIA

DJARFUR OCH MIA

Detta kort är från 2009, och här är han väldigt duktig. Men har under detta år som gått, utvecklats

oerhört mycket. Vad kan man säga jag! jag är så stolt över vårat jobb tillsammans, den tråd som finns mellan oss kan jag inte beskriva i ord det är en sån känsla som måste, upplevas innifrån. De framsteg som vi gör i stort och smått är fantastiska. Här om dagen så kom tårarna, Djarfur travade 2-3 hundra meter här nådde vi en milstolpe, eftersom han inte kunnat hitta sin trav förr pga att han inte varit stark nog, det måste ju bevisa att träningen har gett resultat, en till sak det är att han har en fantastiskt fin trav denna herre. När han stegrar i ytterligare styrka då kommer jag att få gåshud, fast det har jag ju redan, att få vara i dessa energier och på denna resa då är man lycklig och rik. På söndag då är det alla hjärtans dag och då ska vi till Romme ,på som jag ser det en tävlingsträning . ,Den dagen rider jag för ljuset och hjärtats känslor, min vän Britta ska med och naturligtvis har hon sin kamera med sig  proffs som hon är.

MVH MIA


Kommentarer
Postat av: britta

Haha Mia, nu var du nog lite för snäll, något proffs blir jag aldrig men jag tycker det är roligt att fota er eftersom ni gör er så bra tillsammans, sen gör nog kameran och turen det mesta jobbet, men huvudsaken att du blir nöjd med vad du ser, och hittills har det ju gått bra, annars är du en otroligt bra skådespelerska!:)

2010-02-09 @ 11:41:56
Postat av: Göran E

Britta det är bara att ta åt sig av den positiva kritik du får. Och proffs och proffs. Vad skiljer en duktig amatör från ett proffs? Jag är professionell men det är bara för att jag får betalt för mina bilder, men det är inget som egentligen säger att jag tar bättre bilder än dig, så det så.

Jag hoppas och tro och att ni lyckas bra allt tre på söndag.

2010-02-09 @ 12:24:03
URL: http://citronit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0