BILDBOMB BRITTAS FOTON



BILDBOMB!!! PÅ DJARFUR

Jag måste börja att ge Britta ett stort tack,som vill följa oss på färden och ta kort!!!

Dessa minnen som kan bli kvar och man kan lätt se vad man ska rätta till , med sig själv som ryttare samt form  och gångarter.

Det stora nöjet utöver detta är att kunna njuta av fina kort.

Och naturligtvis umgås med vänner!!

Vill säga detta till Britta!!

Du är en sann Vänn!

Från en vän!

Titta på kortet i mitten, där ser man att det lyser styrka och vänskap.

Djarfur ger alltid allt av sig själv!

BEVARA VÄNSKAPEN!!

 


Kommentarer
Postat av: Göran E

Där ser man Britta kan ta kort :-) Bra gjort Britta.

2010-02-12 @ 09:04:02
URL: http://citronit.blogspot.com/
Postat av: britta

Har oerhört svårt att ta åt mig när ni påstår att jag kan fotografera, däremot det där med en sann vän tar jag gärna emot Mia eftersom jag bara kan säga detsamma till dig:) Känns jättekul att vi fått en anledning att umgås lite mer eftersom du är en av få (ja egentligen den enda tror jag) som har samma tankesätt, fantasier och drömmar som jag, har ingen annan i min närhet som faktiskt kan förstå att man kan vara nöjd med att bara stå och te x betrakta stjärnhimlen ibland :) skönt att hitta någon mer som kan se lite magi i vardagen och uppskatta det lilla ibland. Vi har väl känt varandra i ca 30 år nu (med ett tonårstjafsuppehåll) och jag hoppas att det blir minst 30 år till.

kram Britta :)

2010-02-12 @ 15:32:48
Postat av: Göran E

Hade hoppats på fler bilder från Romme idag men hörde att det hade gått rätt bra för dig i alla fall.



Stor alla hjärtans kram från mig i alla fall

2010-02-14 @ 20:56:16
URL: http://citronit.blogspot.com/
Postat av: MIA

Hej! Ja jag är nöjd med Djarfur, vi missade racet med ca två meter men och andra sidan så har vi inte tränat det momentet.Det som värmer är att eftersom många säger att jag inte har koll och ludnad så kan jag bara säga att dom behöver kolla synen, eller ta en titt på sig själva så jag ger faktiskt oss en eloge för att vi tror på oss själva Tack för att det finns människor som bryr sig!!

2010-02-15 @ 08:07:25
URL: http://citronit.blogspot.com/
Postat av: Göran E

Bra Mia. Klart du kan, nästa gång går du längre ska du se.

Och jag har lärt mig att inte lyssna på andra också.

2010-02-15 @ 08:51:11
URL: http://citronit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0